Sider


fredag den 13. februar 2009

Musikfund

Jeg elsker musik, men det er meget sjældent jeg betaler 150kr for et album - det er bare alt for dyrt (tilgengæld har jeg heller ikke noget ulovligt musik). Jeg køber det meste af min musik i tp-musik, som hovedsaglig ligger på sjælland, men der er en i Århus, og ellers kan både fona og stereostudie følge godt med. Her er nogle fantastiske (og knap så fantastiske) fund fra tp ,som er billigere end en latté og en muffin:

Franz Ferdinand: You could have it so much better 25 kr

Spice girls: Greatest hits inkl dvd 25 kr

Outkast: Speakerboxxx/the love below 25 kr

Mariah Carey: Butterfly OG Daydream 25 kr

Tracy Chapman: Crossroads OG Tracy Chapman 49,95 kr

Garbage: Garbage OG Version 2.0 49,95 kr

R.E.M.: Green OG Monster 49,95 kr

The Streets: A grand don't come for free OG Original pirate material 49,95 kr

Micheal Jackson: Bad OG Dangerous 69,95 kr

Alicia Keys: Songs of a minor OG The diary of Alicia Keys 69,95 kr

Kings of Leon: Youth & young manhood OG Aha shake heartbreak 69,95 kr

Pearl Jam: Ten OG Vs 69,95

Plus mange flere, så der er ingen undskylning for ikke at få noget musik i ørerne, og måske høre noget man aldrig har hørt før?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.