Sider


torsdag den 19. marts 2009

Americas Next Top Model + H&M

Som MissBailey skrev for nogle uger siden, er den nyeste sæson af ANTM startet i USA, og jeg følger troligt med på youtube hver torsdag, når nogen har været så søde at oploade det. Det er blevet lidt sjovere at se, nu hvor jeg er gået fra 0,75 megabit forbindelse til 10 megebit. Nå men, jeg opdagede lige, at i det første afsnit har pigerne tøj fra H&M på i deres fotoshoot, hvilket jeg synes er lidt sjovt. Der har sikket været mere, det her er det, jeg lige kunne spotte:



Fra venstre kan man se plastikhalskæden, som vist er fra trend, men det er nok fra sidste forår. Den fine blomstrede kjole er fra divided, og man kan få den til halv pris nu. På sidste billede er både cardiganen og nederdelen også fra divided. Cardiganen er vist også på udsalg. Forresten er møblerne på deres værelser fra IKEA(ligesom mange andre steder, det er ligefrem en leg, de gange jeg har set cribs på mtv, at spotte ikeamøbler)
Hvis du er interesseret i at følge med i ANTM, kan du blandt se det hos brugeren 888770 på youtube.

2 kommentarer:

  1. De svenskere kan da et eller andet, når de sådan er med i alverdens programmer!

    Glæder mig til at se det nye afsnit..

    SvarSlet
  2. Det er et godt afsnit :)

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.