Sider


torsdag den 5. marts 2009

Armbånd fra gemmerne

Med nitter over det hele kom jeg i går til at tænke på mit eget nittearmbånd, som jeg gik med, da jeg var yngre (og det ikke havde noget med mode at gøre). Så jeg fandt rodekassen frem og blev helt sentimental. Her er nogle af mine yndlings armbånd ,som jeg helt havde glemt, at jeg ejede.



Nittearmbåndet fik jeg fødselsdagsgave af nogle veninder, da jeg fyldte sytten. Jeg var helt vild med det, og brugte det stort set altid med perlearmbåndene, som er fra H&M, når vi skulle til fest( jeg havde det bl.a. på den aften, jeg mødte min kæreste, åh ja...).


Armbåndet med bladet er lavet af en cykelslange og købt en butikken The Dottie Spot på/i Ågade i København, også da jeg var ca 17 år. Jeg havde helt glemt, jeg havde dette armbånd, men jeg er super glad for, jeg fandt det. Det skal helt sikkert i brug igen.


Det runde armbånd har jeg fået af min mor, som købte det, da hun var ung (dvs i slutningen af 60'erne starten af 70'erne), så det er jo lidt vintage. Jeg tror, jeg vil købe et armbånd i træ til at supplere med.


Sidst men ikke mindst fandt jeg også lige mine roskilde armbånd. To af dem har det lykkes mig at tage af uden at ødelægge dem. Jeg var afted i 2004, 2005 og 2006. I 2007 holdt min kæreste og jeg pause fra roskilde og tog til Paris i stedet for. I 2008 kunne jeg ikke, så nu håber jeg, at jeg kommer afsted i her i 2009!


Jeg er generelt vild med armbånd, men jeg er blevet lidt kedelig og har bare de samme to små på til hverdag, så jeg tror, jeg skal igang igen med alle de skøre armbånd, jeg egentlig har.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.