Sider


lørdag den 28. marts 2009

Jeg har sådan lyst til...

fra stofogstil.dk



...at sy fjer på et eller andet. Det skal være hvide fjer. Hvor spøjst at man kan få sådan en tanke. Jeg har generelt lyst til at klæde mig ud for tiden. Måske skal man bare kaste sig ud i det? Jeg er bare lidt genert, så det virker lidt mystisk at tiltrække sig den opmærksomhed som "udklædning" nok vil få. Kia fra Fierce og fattig på Su har været lidt inde på det samme.


Hvis nu I allesammen lover at lade som ingenting, kunne jeg måske finde på det...
Det er underligt, man ikke bare tager det tøj på, man har lyst til. Eller at jeg ikke bare gør det. Det er ikke det, at andre folk måske synes det er grimt, det må de hjertens gerne. Det er mere det, at folk ikke kan lade være med at kigge på en, og lige pludselig kræves der ligesom mere af en. Jeg er heller ikke typen, der nogensinde har drømt om at være kendt.


Nu er det altså ikke fordi, jeg er en lille grå mus, der gemmer mig helt væk, jeg er ganske normal. Jeg er bare ikke så opmærksomhedskrævende, når det gælder fremmede mennesker.


Jeg tror, jeg vil springe ud i det. Ikke lige nu i dag men her i foråret. Hvis denne følelse slår igennem i mig, vil der helt sikkert komme nogle billeder af det.

Er der andre der er mere modige end mig? Måske nogen der har nogle tips? Skal man bare anskaffe sig nogle store sorte solbriller at gemme sig bag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.