Sider


tirsdag den 31. marts 2009

Karen Mukupa i Matthew Williamson for H&M?

EDIT nu med det rigtige navn...

Ja, jeg sad lige og holdt en tv-stener pause, da jeg kom forbi zulu, og så Karen Mukupa optræde i zulu late night. Jeg ved godt billederne er crappy, men det er ikke så nemt at tage billeder af tv'et, mens damen inde i det danser. Men jeg håber I kan se det. (Hvis I kigger godt efter, kan I også se mine ben og en reol, fancy!)

Det, I skal se, er Karen Mukupas kjole. For er det ikke pailletkjolen Matthew Williamson har lavet til H&M? Det er jeg ret sikker på, ellers er det en der minder rigtig meget om. Mens vi andre skal vente til d. 23. april, har hun allerede fået fingrene i den. Mon det er hendes, eller en hun har lånt? Hm, det er nok noget stylist-halløj.



3 kommentarer:

  1. Er det ikke matthew williamson der har designet for h&m denne gang ? :)

    SvarSlet
  2. Hehe, jo det er. Jeg ved ikke, hvad jeg har tænkt. Tak :)

    - Vibeke

    SvarSlet
  3. Jeg var også 100% sikker på det var den, men lagde mærke til det gule forneden som der jo ikke er på den fra H&M - nogle der har fundet ud af hvad det er for en sag hun har på?

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.