Sider


tirsdag den 7. april 2009

Fødselsdagsønsker... ???

Åh ja, man skulle tro at jeg på ingen tid kunne præstere en lang liste over ting, jeg ønsker mig, men så snart familiemedlemmer begynder at spørge, bliver jeg helt blank. Jeg har to faste ønsker

Gavekort til H&M - Selvom jeg ikke synes, det er pænt at ønske sig gavekort, så har jeg altså opgivet, og det er helt sikkert noget jeg kan bruge.

High Impact Mascara fra Clinique - Mascara kan man jo altid bruge.

Jeg har egentlig nogle flere ting, jeg kunne ønske mig, men de skal købes over internettet, og det er familien ikke glad for, så det må droppes.

Er der nogen som har nogle gode universal-ønsker? Det skal ikke være praktiske ting, det hænger altså ikke sammen med gaver. Jeg bryder mig heller ikke om at ønske mig tøj, så skal det ihvertfald være specifikt.

Er der for resten ikke nogen, der kan bekræfte mig i, at jeg ikke er mærkelig?

2 kommentarer:

  1. Du er ikke mærkelig! Og skulle vi iøvrigt ikke hellere starte en kampagne for at få familien til at lære at shoppe på internettet, frem for at ønske os en masse ting, vi alligevel ikke helt ønsker os, bare fordi de ikke kan finde ud af det dersens internet? SÅ svært er det heller ikke....
    - og jeg genkender problemet, for det meste af det tøj, jeg ønsker mig til Lillepigens fødselsdag er lettere at købe på nettet end i alverdens butikker. Men næh nej, den duer ikke...

    Tak for inspirerende indlæg om gode, billige sko igår! Du er så knaldgod til at finde dem, jeg beundrer stadig din evne meget!

    mvh
    Mette

    SvarSlet
  2. Mange tak! Jeg er glad for, at andre får noget ud af det. Hvor er du sød og god til at rose. Det er ærgeligt, at jeg er så dårlig til at tage imod ros, jeg bliver altid så forfjamsket, så nu sidder jeg helt alene og rødmer. Jeg er faktisk begyndt selv rose folk mere i hverdagen efter dine kommentarer.

    Jeg er helt klart med på den kampagne. Det må kunne lade sig gøre. Jeg har også købt ting på vegne af min mor, og det er hun jo glad for. Det dur jo bare ikke (hver gang), når det er til mig selv, så hun skal bare lære at gøre det selv.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.