Sider


onsdag den 22. april 2009

Jeg, en zebra. Nu med billeder

SÅ kom den fantastiske zebrabuksedragt. Jeg havde egentlig ikke regnet med, at den ville komme i dag, for da jeg kom hjem lå der en pakkeseddel, men det må være shampoo. Hvis jeg skal være helt ærlig, så gør den ikke ligefrem mine i forvejen brede hofter mindre brede, MEN jeg er så ligeglad, for jeg kan ikke lade være med at smile, når jeg har den på, den er så funky og dancy, og man kan simpelhen ikke være i dårligt humør. Den er meget stor i størrelsen, men jeg synes også det passer bedst til den. Den er for resten også super behagelig at have på. Billeder kommer senere, jeg skal lige danse lidt rundt og have aftensmad.

EDIT: nu med billeder










3 kommentarer:

  1. Den ser bare SÅÅÅÅ lækker ud :P Heldige dig ;)

    SvarSlet
  2. Uh, jeg føler mig også heldig ;)

    - Vibeke

    SvarSlet
  3. Bare vent til den bliver vasket. Så krøller lommer nemt, og SÅ har man brede hofter. ;) Men du ser godt ud i den! Den er virkelig så behagelig, jeg elsker min!
    -Pernille

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.