Sider


søndag den 12. juli 2009

Glitter og blonder

Jeg kunne godt bruge noget mere af begge dele i mit klædeskab, det kunne være rart med lidt feststemming til hverdag . Jeg tror, jeg vil finde det, jeg har frem og kaste det på i dag. Det ser ud til at Topshop er stedet man (jeg) skal søge hen for at få lidt mere glitter og blonder, jeg er ret vild med bukserne med perler og pailletter (4) og toppen med blonder (9).


billeder fra: 1,8: dorothyperkins.com - 2,3,4,5,6,7,9: topshop.com - 10: shop.hm.com

1: Dorothy Perkins 30£ - 2: Topshop 25£ - 3: Topshop 25£ - 4: 95£ - Topshop 55£ - 6: Topshop 40£ - 7: Topshop 40£ - 8: Dorothy Perkins 30£ - 9: Topshop 28£ - 10: H&M 98kr.

3 kommentarer:

  1. Vi var da enige om Topshop og pailletter i dag:). Prøv at se mit indlæg: http://stylemeupplease.blogspot.com/2009/07/pailletter-fra-topshop.html

    Susie

    SvarSlet
  2. sikke nogle lækre ting du har fundet frem der :) jeg har selv boleroen fra h&m, og er super glad for den (hvis du overvejer at købe den, vil jeg dog anbefale dig at gå en størrelse ned. Jeg synes i hvert fald at den er lidt stor i størrelsen).

    Jeg er helt vild med blondekjolen (nr.1)! :)

    SvarSlet
  3. Susie: ja! Hehe, de har vist fat i den lange ende :)

    Debbie: Tak for anmeldelse, jeg må nok holde mig i skindet, men uh jeg kunne godt tænke mig den.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.