Sider


onsdag den 15. juli 2009

I det kreative hjørne

I går var jeg i Horsens, hvor jeg bl.a. besøgte Horsens Kunstmuseum. Jeg elsker at kigge på moderne kunst og kan få meget tid til at gå med det, når jeg kommer i gang. Jeg havde det hele for mig selv og kunne rigtig gå og kigge i ro og mag. Det har også betydet at jeg har brugt det meste af min dag i dag samt i går aftes i mine joggingbukser og en gammel top, fordi jeg havde sådan en trang til at male (resultatet ses nedenunder)

Det er lang tid siden jeg har følt mig kreativ, hvilket også smitter af rent tøj/modemæssigt. Derfor har jeg besluttet mig for at gå at mit tøj igennem i morgen, og finde på nye måde at bruge det på, samt overveje om noget af det skal have lidt DIY.




Jeg vil gerne anbefale Horsens Kunstmuseum, entreen er 30kr og man kan bl.a se værker af Micheal Kvium som kommer fra Horsens. Selve omgivelserne er også rigtig smukke.


1 kommentar:

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.