Sider


torsdag den 27. august 2009

H&M i ruskind

Uh, jeg så lige at der var kommet lidt nye varer på H&Ms hjemmeside. Mit blik faldt straks på de meget fine ankelstøvler og de søde handsker. Jeg kan faktisk ikke finde ud af om jeg foretrækker grå eller sort. Støvlerne ville allerede være lagt i indkøbskurven og købt, hvis ikke de var så høje (10cm), jeg ville ikke gide rende rundt med dem til hverdag i den højde, de bryder mine fødder sig ikke om desværre. Til gengæld er jeg vild med det lyserøde for og lynlåsen. Støvlerne koster 499,- og handskerne 299,-.





Dynejakken kan jeg ikke helt finde ud af. Jeg er lidt tiltrukket af den, men samtidig synes jegogså den er lidt grim. Tørklædet er helt sikkert et muligt fremtidigt køb. Der var flere nyheder på deres side.



Billeder fra shop.hm.com


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.