Sider


torsdag den 13. august 2009

Nyt fra H&M og Monki

Både Monki og H&M har nye ting på deres hjemmesider. Hos Monki (de to første billeder) faldt jeg over endnu velourkjole, selvom jeg nok mere er til den fra BikBok. Til gengæld er jeg helt vild med den gråmønstrede kjole som endda kun koster 180kr, jeg er dog spændt på om den sidder ordentlig. Der er meget mere på deres hjemmeside, hvor der også står, hvornår de enkelte ting skulle være i butikkerne.





billeder fra monkigirl.com


Det er som sådan ikke mine favoritter hos H&M, jeg har fundet frem. Blondekjolen er jeg ret vild med og egentlig også pailletjakken, men til den pris kan man jo få 4 pailletjakker! Forleden så jeg dog en sort pailletjakke i en H&M butik til 299kr, så de findes i flere prisklasser i H&M. Pailletlegginsne er jeg ret vild med, men dem har jeg også købt. Jeg synes, de var meget løse i det, så hvis du vakler med 2 størrelser, ville jeg helt klart gå en størrelse ned. Strikken minder mig om, at jeg skal have fundet strikkepindene frem, hvilket jeg nok vil fortælle mere om en af dagene. Der er flere ting på deres hjemmeside.


billeder fra shop.hm.com

2 kommentarer:

  1. uh, den trøje med ræven fra monki kunne jeg godt blive fristet af... nok meget godt jeg befinder mig langt fra en Monki.

    Palietjakken er super fin, men det er da noget af en pris.. Min jagt er også slut, da jeg havde heldet med mig i en genbrug i dag. Én må jo være nok.

    SvarSlet
  2. Hehe, normalt er jeg ikke i nærheden af en, men jeg tager til København næste uge, så må vi se hvor stærk jeg er ;) Jeg synes også, det er en hel vild pris. Det lyder heldigt med jakken.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.