Sider


søndag den 27. september 2009

Et lille pip fra dinosauren inkl dagens.

Åh ja, den evige kamp med mine forældres computer aka dinosauren Jeg tror måske den er fra det forrige årtusinde. Jeg vil gerne blogge, men al lyst bliver suget ud af mig når d e t g å r s å l a n g s o m t
I går drog kæresten og jeg afsted i skodaen mod København. Det var en lidt grå tur, men i det mindste regnede, det stort set ikke, og vi klarede den på lidt over 3 timer inkl en lille pause. I får lige lidt broer: Vejlefjordbroen inkl Vejle - Lillebæltsbroen og Storebæltsbroen. Ja det var gråt...










I dag har jeg hygget med morgenmad med min mor og spist tebirkes (som det altså hedder!) og været henne og se min søster og svogers nye lejlighed, som ved at blive gjort i stand, den bliver meget lækker, så er den lille ungdomsbolig i 8210, jeg kalder hjem, ikke så spændende... Bagefter var søster og jeg ude og spise frokost (hun gav :) ) på go food i Jægerborgsgade, det meget hyggeligt lille sted, men det tog lidt lang tid i dag...

Jeg har desværre fået godt ondt i halsen, da jeg sad i træk i fredags (mumler noget med vasketøj), så halstørklædet fra Friis&Co er ikke til pynt. Ellers har jeg min dejlige sorte tulip hem vest fra Topshop på og lidt armbånd. Hullet på storetåen må vist nærmest være min signatur, det har de fleste af mine strømpebukser desværre...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.