Sider


onsdag den 23. september 2009

I får lige lidt solnedgang og lidt snak.

Der er meget ofte nogle smukke solnedgange fra vores soveværelsesvindue, nu blev en af den lige fanget.

Jeg går og glæder mig vanvittig meget til kæresten og jeg tager til New York på næste lørdag. Allerede nu på lørdag tager vi til København, da kæresten har fri hele ugen, og jeg kan læse "hjemmefra", det betyder også, at næste uges blogindlæg kommer fra dinosauren (mine forældres computer), så nu må vi se, hvordan det kommer til at gå...

Jeg er lidt småstresset over, at jeg skal pakke. Det er jo to uger, jeg skal pakke til, og jeg glemmer altid noget. Det er meget irriterende, når jeg fx er hjemme (altså i København) pga. Roskilde/Nytårsaften/Familiefødselsdag/stor fest/ at jeg skal rejse. Jeg må snart i gang med at lave en laaang liste. Passet må være en af de første ting på listen - jeg har det med at drømme, at jeg glemmer det/kommer for sent til flyet og det ville være rimeligt trist. Jeg tror, jeg vil overveje, hvilket tøj jeg skal have med en gang i morgen. Nu skal jeg snart i seng, vækkeuret ringer nemlig kl 4.30 (det er kærestens skyld, men jeg vågner også), det har det forresten gjort siden i mandags... Jeg er ikke fan. Sov godt.

5 kommentarer:

  1. åh jeg hader også at pakke og det sker bare alt for tit eftersom jeg pendler rundt mellem hjemme og kærestens lejlighed.

    og så forstår jeg godt at vækning klokken 4.30 ikke er din yndlingsting. jeg har også svært ved at sove når jeg først er vågen.

    summasummarum; I feel your pain ;)

    SvarSlet
  2. Åh tak! Meget godt når man lige kan brokke sig... Jeg kan godt huske, da min kæreste og jeg boede hjemme hos vores forældre, der var også meget frem og tilbage...

    - Vibeke

    SvarSlet
  3. Rigtig god tur til NY.
    Du har måske hørt om dette outlet, men hvis ikke, vil jge lige dele det med dig : Centurty 21 ved Ground Zero. Helt forfærdeligt og ganske fantastisk! Skoafd har en hel butik for sig ( he he), og det kan klart anbefales at gå ned i kældren, da det er hér " the european designers " holder til. Det indbefatter nu også alle amerikanske designere - og nøj hvor er det billigt. Marc Jacobs sko til fx 100 usd.
    Det er fortsat ret lunt herovre, så I behøver ikke pakke til dansk efterår. Jeg bor pt i DC, og vi har ml 20 og 26 grader, hvilket er nogenlunde som NYC.

    Venligst
    Ida

    SvarSlet
  4. Tjek også Filnes Basement ( cashmeretrøjer til 40 usd)

    SvarSlet
  5. Hej Ida

    Tak for tip, century 21 var på min liste, men super med beskrivelse, jeg kan godt forestille mig, det er ret uoverskueligt. Og tak for vejrmelding!

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.