Sider


torsdag den 15. oktober 2009

Ruskindshorts! og crap

Hvorfor har jeg ikke tænkt på det før? Godt Topshop har det, desværre har jeg ikke de 65£, som shortsne koster. Måske skulle jeg spare op? De er nok bare væk, når pengene endelig er der. Modsat alm læder så synes jeg, at ruskind bliver så grimt i fakeversioner, desværre.



Billeder fra Topshop.com




Når jeg lige er i gang med at blogge, kan jeg lige fortælle, hvor crappy min dag har været. Jeg er nemlig blevet syg, med feber, hævede mandler, ondt over det hele specielt i mandler, ører og nakke og hovedet. Men i stedet for at putte med dynen på sofaen, læse mine nyindkøbte amerikanske modemagasiner og få set ANTM på youtube, har jeg siddet og læst dispositioner igennem, for jeg skal til eksamen i morgen. Eller det har jeg holdt fast i indtil videre, men jeg er så småt begyndt at erkende, at jeg nok bliver nødt til at melde mig syg. Crap altså.

Det ville sikkert hjælpe lidt med ruskindsshorts. Eller det ved jeg ikke, jeg synes ikke rigtig at pailletleggings har hjulpet mig særlig meget idag.

PS. Nej, journalist på tv-avisen, du står ikke på Nørrebro, du står på Frederiksberg, du skal stille dig over på den anden side af gaden! Og så hedder det Blååååågårdsgade som farven blå, ikke Blårgårdsgade. Ja jeg kan godt blive lidt gnaven, når jeg er syg, stakkels ruskindsshorts, at de skulle udsættes for alt det brok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.