Sider


mandag den 23. november 2009

Holy crap altså

Puuh, det er altså ikke min dag i dag - tilgengæld er det kærestens fødselsdag. Jeg er helt flad, så I får lige dagen indtil videre i punktform

  • Vågne med feber osv
  • Hente kærestens gave på posthuset kl 10
  • Posthuset er lukket og åbner kl ??
  • Køber ind
  • Laver lagkage - det går langsomt
  • Forsøger at hente pakke igen
  • Venter 20 min på at poshuset åbner
  • Venter i kø på posthuset, fordi der er så mange.
  • Bakser hjem i regnvejr med kæmpe pakke i favnen
  • Kommer hjem og åbner pakken.
  • Adr 2stk store klamme hoppende biller i pakke
  • Falder om på sofaen efter at have jagtet og mast klamme biller

Nu skal jeg egentlig;

  • Pakke gave ind
  • Rydde op
  • Vaske tøj
  • Lave lasagne
  • Pynte lagkage
  • Vaske op
  • Falde død om

Måske får vi bare lagkage til aftensmad...

Åh altså... Crap.

EDIT:

  • Jeg håber ikke, der var mere end to biller
  • Der var selvfølgelig ikke nok gavepapir
  • Rent tøj er overvurderet

2 kommentarer:

  1. hvordan kan det være det var biller i pakken? :)

    SvarSlet
  2. De må være kravlet derind, jeg aner det ikke, men det var ihvertfald ikke meningen, og de var ikke nemme at fange.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.