Sider


torsdag den 12. november 2009

Lidt snak og lidt Gina...

Jep, jeg er syg på fjerdedagen. Jeg gad godt, at det var noget svine-halløj, det ville ikke være fedt at blive rask for at komme ud i virkeligheden og blive syg endnu en gang sammen med resten af Danmark. Jaja... højdepunktetpunktet i dag har helt sikkert været ANTM på youtube, og den smoothie jeg lavede (den var faktisk så god, at jeg ringede til min mor, og fortalte om det) af skovbær og nogle meget modne pærer og ikke andet. Det har været en vild dag!
Nå men jeg kiggede lidt på Gina Tricot og kom frem til, at dette sæt gad jeg godt have på. Nederdelen er jeg ret vild med, men jeg ved ikke om den dur til mine hofter, helt klart en ting der skal prøves på...

Billeder fra ginatricot.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.