Sider


onsdag den 23. december 2009

Blogleg

Jeg er blevet tagget af BetinaBLog i lidt blogleg;

3 ting som jeg husker som var det igår
  • Da jeg så min nyfødte nevø - det mærkeligt at elske et menneske første gang man ser det.
  • Første gang jeg så min kæreste
  • Da vi havde indbrudforsøg mens vi var hjemme.

3 ting jeg ikke kan lide
  • Melon
  • Sure mennesker
  • Folk der kommer for sent uden at meddele det

3 ting jeg godt kan lide:

  • At danse
  • Chokolade
  • Grineflip

3 blogs jeg besøger dagligt:


3 sange jeg hører for tiden:

  • Gravity af John Mayer
  • Because Trees can Fly af Lampshade
  • Snow Brigade af Mew (hmm, måske skulle også høre noget nyt musik?)

3 TV-programmer jeg følger med i:
(for tiden ser jeg slet ikke tv men ellers)
  • The Simpsons
  • The Daily Show
  • ANTM og deslige

3 bloggere, jeg udfordrer:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.