Sider


mandag den 14. december 2009

Fjer, maxi, spikes og skuldre

De her billeder høre ikke rigtig sammen og det er ikke alle tingene der er lige mig, men jeg alligevel var det bare noget ved det.

Markante skuldre er slet ikke mig, men hvis det endelig skulle være så tror jeg at læderjakken fra Miss Selfridge til £70 ville vejen frem for mig.

Øreringene er også lidt fjollede for jeg har slet ikke huller i ørerene men spikes er vist list oppe for tiden og jeg kan godt lide dem. De er fra Boohoo og står i £8. Jeg aner dog ikke om der er nikkel i...

Fjerkraven er helt fjollet, jeg kan godt lide fjer, men jeg tror bare ikke at jeg kune få det til at fingere i virligheden. Hvis du kan, findes den hos Miss Selfridge til £35.

Sidst men ikke mindst er der maxikjolen, som også er det mest realistiske bud på hvad jeg rent faktisk ville købe. Den koster også kun £22 hos asos. Men jeg har faktisk en lang kjole i skabet, så mon ikke jeg skulle bruge den i stedet?

Ja, det rodede tanker, men det er jo ohså mandag...


Billeder fra missselfridge.com - boohoo.com - asos.com



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.