Sider


fredag den 18. december 2009

"Hjem" til Kbh

Nu er jeg på vej "hjem" til Kbh. Jeg glæder mig rigtig meget til at holde juleferie og se min familie og mine venner. Der skal købes gaver med min veninde, bages kager og laves konfekt, julehygge og klippe klistre og jeg skal også til fødselsdag og pyntejuletræ (det gør vi altid d. 23.) altsammen inden juleaften. Det bliver så godt, det eneste minus er, at jeg kommer til at savne kæresten rigtig meget. Han har først fri d. 23. og når han endelig kommer til Kbh, ses vi ikke hver dag. Jeg er ret god til at savne min kæreste, men jeg tror også det er meget godt at være væk fra hinanden engang i mellem, for så ved man, hvor heldig man er, når man er sammen.

Normalt bliver der lidt stille på bloggen, når jeg tager hjem, men nu har jeg fået mobil bredbånd, så jeg regner med at jeg kan blogge som normalt. Hurra!

I dag skal jeg mødes med min veninde og så skal jeg have købt de første julegaver. Nogle vil måske mene, jeg starter lidt sent, men jeg gider ikke slæbe alle julegaverne med i toget, så de bliverr købt i Kbh.

2 kommentarer:

  1. Tusinde tak, så vil jeg da ringe til H&M på mandag og hører om de ikke vil fjerne rabatten fra mine sko - eller om jeg virkeligt skal sende dem frem og tilbage..

    SvarSlet
  2. Signe, går ud fra du mener Jimmy Choo? Det er ikke alle tingene, der sat ned. Men du kan da prøve at ringe på mandag.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.