Sider


torsdag den 3. december 2009

Til bloggerinterview + Dagens

For lidt over ca en time siden kom jeg hjem fra et gruppeinterview, hvor jeg blev interviewet om det at blogge sammen med fem andre bloggere: Lasse fra Sidsel og Lasse, Louise fra Stins og Lullu, Milla fra Fashison is Art, Kristian fra Never Written, Nanna fra nanna rozalina. Det var rigtig hyggeligt at møde andre, der blogger på den måde, og det kunne da også være hyggeligt at møde bloggere en anden gang. Det er også ret sjovt, at se hvad andre mener om blogging og have nogle at snakke om sin hobby med.


I får også lige et dagens, der består af asymestrik kjole fra H&M, mine "vintage" French Connection støvler, tynd halskæde (gætter det er H&M), armbånd fra kæresten og mormor samt en rød ELF neglelak, der er så grimt lagt at I ikke får et nærbillede.





2 kommentarer:

  1. Hey...
    Så haps, fast læser..
    Var rigtig hyggeligt at møde dig..
    Håber vi ses igen engang..
    Nanna-R

    SvarSlet
  2. Hej :)

    I lige måde, det var rigtig hyggeligt, er også blevet fast læser hos dig :)

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.