Sider


mandag den 4. januar 2010

Jeg glæder mig til...


Min dag har været så helt igennem forfærdelig at jeg ikke engang gider skrive mere om det, i stedet vil jeg fortælle lidt om de ting, jeg glæder mig til (udover i morgen som kun kan være bedre end i dag)

Jeg glæder mig til:


Pailletbukser! Der kan ikke gå mange dage, før de kommer med posten, og jeg kan ikke vente! De bliver mit nye hjem.

At vasketøjet er tørt i morgen, og jeg har masser af tøj at vælge imellem. I dag har jeg leget tøm klædeskabet (ligesom tøm køleskabet), og det blev ikke fint.

At sove rigtig længe i morgen. Er i søvnunderskud, mine øjne svier...

At kigge på udsalg i Århus, mon der er gemt nogle fine ting til mig?

At tage hul på pasteller. Jeg har ikke rigtig noget pastelfarvet, eller ihverfald meget lidt, men det skal snart være slut, og så dur det også til vinter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.