Sider


mandag den 8. marts 2010

Mint vs. brun vs. nude

Jeg har før skrevet om den mintgrønne taske, som jeg rigtig godt kunne tænke mig . I dag så jeg så den brune taske i Topshop, og nøj hvor er den lækker! Så nu overvejer jeg, om jeg egentlig skal have tasken i den brune udgave eller måske i den i nude? Jeg er blevet lidt i tvivl, om jeg måske ville blive træt af den mintgrønne i længden? Jeg har dog lidt tid at overveje det, da jeg ikke står og mangler den lige nu, så jeg venter og ser om den kommer på udsalg om 1½ måned (så må jeg lige holde øje med at den ikke bliver udsolgt inden). Jeg er dog ret sikker på, jeg skal have den - udsalg eller ej - men min fødselsag ligger også deromkring, så det kunne jo blive et fødselsdagsønske.


Hvilken ville du vælge?


Billeder fra topshop.com

7 kommentarer:

  1. den nude ser rigtig lækker ud. tror desværre man bliver træt af den mintgrønne i længden. - det ville jeg i hvert fald selv gøre.

    SvarSlet
  2. Nora: ja, det er også det, jeg frygter, selvom det er den, jeg bedst kan lide lige nu.

    - Vibeke

    SvarSlet
  3. Jeg tror at den mintgrønne er for sart - prøv lige at forestille dig den efter en sommerbyge, hvor du er iført et par nye mørke jeans :-) - Du vil nok blive mest glad for den brune i længden - men hvis du alligevel kun vil bruge den her i sommer, skal du gå efter den, du ville blive mest ked af var udsolgt, når du vil købe den :-)

    SvarSlet
  4. helt sikkert den brune :) tror du vil være glad for den længst, fordi mintgrøn og nude er lidt mere modepræget.

    SvarSlet
  5. Anne: Oprindeligt havde jeg tænkt det som en sommertaske, men jeg synes bare den er så lækker, så jeg vil gerne have en jeg kan bruge længere end bare om sommeren. Det er ellers et godt argument.

    Betina: Ja, dog synes jeg den nude er rimelige neutral modemæssig.

    Jeg hælder mok mest til den brune nu.

    - Vibeke

    SvarSlet
  6. uhh...den taske er for lækker. Har lige blogget om den. Vil klart vælge den lyse som jeg også viser :-)

    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Chau: ja har kommenteret, nu hvor jeg har set den rigtigt skal jeg helt sikkert have fat i den

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.