Sider


søndag den 18. april 2010

Den dér rosekjole...

Den kunne jeg godt tænke mig at have på, når jeg skal holde fødselsdag på lørdag (har fødselsdag på fredag). Hvis det bliver ok vejr, skal vi være udenfor, og så tænkte jeg, at den kunne være fin med denimjakke og laksko, ting jeg jo allerede har, smart! Der skal helt sikkert også  nogle sølvsmykker til. Jeg synes, det er noget sværere at finde på styling af kjolen indendørs, det er jo bare familiefødselsdag, så det skal jo ikke være for meget. Jeg bliver nødt til at beslutte mig senest fredag, for jeg skal "hjem" til Kbh og holde fødselsdagen, så det nytter ikke at have tøjkrise lørdag formiddag med en tom taske. Hvordan ville I dresse kjolen ned? 


Billeder fra shop.hm.com - discountliv.blogspot.com

8 kommentarer:

  1. taljekort cardigan og ballerinaer (: evt. nogle lidt tættere tights

    SvarSlet
  2. læderjakke og coverse allstars, lyder perfet i mine ører!

    Håber du få en god fest, uanset hvad outfittet bliver!

    //S

    www.sidselsiger.blogspot.com

    SvarSlet
  3. En hvid tanktop eller stram langærmet t-shirt under kjolen.. :)

    SvarSlet
  4. En kort læderjakke ville være super fed til!

    Go' fødselsdag! ;o)

    SvarSlet
  5. Hvor er de seje sko fra?

    SvarSlet
  6. Tak for forslag, jeg må indrømme, at jeg ikke ikke er så meget til læderjakke indedørs, men ellers gode idéer :) Det giver inspiration

    Samano: de er fra Føtex købt for 1 ½ år siden...

    - Vibeke

    SvarSlet
  7. Jeg tror at skoene og de prikkede strømpebukser ville være rigtig fine til kjolen - og denimjakken vil være god til at tone de hele ned... Men det er jo næsten lige før at du må hoppe i outfittet og ligge et billede ud, så er det nok nemmere at bedømme :o)

    SvarSlet
  8. Belinda: jeg er ret sikker på det fungerer, det er mere, hvad jeg skal gøre, hvis det bliver indendørs, så vil jeg nemlig ikke have jakke på.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.