Sider


torsdag den 8. april 2010

Fire Favoritter Fra Gina Tricot

Temaet er vist sort, men den farve bliver jeg vist aldrig træt af - ligesom jeg heller ikke bliver træt af lynlåse, og derfor er jeg selvfølgelig vild med clutchen (1) fra Gina Tricot til 129kr. Strømpebukserne (2) har jeg måske blogget om før, jeg synes ihvertfald, de er super fede, og de er kommet på ønskelisten. De står i 59kr, så det er jo også overkommeligt, det er tank toppen med søhestene (3) til 99kr også. Jeg er ret fascineret af dem. Sidst men ikke mindst er der de fine shorts med sløjfe (4) til 129kr, jeg tror det er sådan nogle, der skal prøves på, men prøves skal de til gengæld også!

Billeder fra ginatricot.com

12 kommentarer:

  1. Jeg har også luret på de shorts SÅ mange gange - de er rigtig fine :)

    SvarSlet
  2. jeg har jævntligt tjekket gina tricot på strøget i Århus i håb om at finde de shorts men har endnu ikke fundet dem. :/

    SvarSlet
  3. Er altså vild med toppen... shorts'ne er yndige, men toppen!!! Åh,må vist på strøget i fremtiden...

    SvarSlet
  4. Jeg har shortsene. De er dejlig bløde og behagelige at have på. Du kan se dem på mig, på min blog :)

    http://fashionista-blahblah.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Jeg købte shortsene i GT i Århus, godt nok i muldvarp-farven, men de er SÅ fine, og lækker kvalitet også. Kan virkelig anbefales. Og til den pris er de et stensikkert hit :)

    SvarSlet
  6. Pernille: det har jeg også :)

    Nora: øv, men det ser da ud til at Lene har fundet dem.

    Ms Confashion: jeg er virkelig også vild med den top :)

    Flicka: Uh, de ser fine ud, har du købt dem i Kbh?

    Lene: det lyder rigtig godt, jeg må kigget nærmere på dem :)

    - Vibeke

    SvarSlet
  7. Ja, de er fine! Jeg købte mine shorts i Roskilde.

    SvarSlet
  8. Flicka:vok tak, jeg får vist heller ike så meget tid til at kigge i butikker.

    - Vibeke

    SvarSlet
  9. jeg fandt dem også fredag. jeg synes de var rigtig lækre i stoffet. de havde dem dog desværre ikke i min størrelse.

    SvarSlet
  10. Hej Vibeke (og andre interesserede ;)
    Jeg var i Gina Tricot i Århus i dag, og der havde de en masse af de sorte shorts, altså i alle størrelser. Bare til info :)
    Rigtig god bedring, Vibeke. Det er altså øv at sidde inden for, når vejret er så fantastisk.
    Mvh

    SvarSlet
  11. Lene: Hvor typisk, nu var jeg faktisk inde i byen i dag (som du kan se), men jeg orkede kun lige H&M. Jeg trængte til lidt godt, efter arbejdet lokkede mig til at komme et par timer. Og tak skal du have, jeg har det heldigvis bedre i dag (men jeg kan nu stadig godt bruge det)

    - Vibeke

    SvarSlet
  12. Hehe... Ja, nu så jeg lige dit nyeste indlæg. Jeg kiggede heldigvis også forbi H&M på Strøget, hvor der lige blev hapset et par ting ;) Dejligt, når man ikke er desperat efter en vare, og kan købe det til spotpris senere hen. I like! :)
    Dejligt, at du har det bedre! :) Og håber, du får set shortsene en anden dag.

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.