Sider


tirsdag den 1. juni 2010

Blogger award

Det er ikke fordi jeg har glemt dem eller ikke gider dem, men jeg er bare så dårlig til at finde på ting, så jeg udskyder dem lidt, men nu har jeg fået hele tre Beautiful blogger awards, så nu må jeg vist hellere tage mig sammen og finde på noget.

De flinke bloggere der har sendt awarden videre til mig er Emilie, Dyveke og Betina og tak skal I have :)

Nå men jeg skulle finde på 7 ting om mig selv

* Jeg synes Paradise Hotel er kedeligt
* Jeg kan stadig huske drømme fra da jeg var lille
* Jeg har fregner og er rigtig glad for dem
* Jeg er efternøler så min søster er 12år ældre end mig
* Lige siden jeg var helt lille har jeg kunne lide sild
* Jeg kan til gengæld virkelig ikke lide aspartam (sødemiddel) og dermed heller ikke light sodavand.
* Jeg glæder mig til jeg skal flytte tilbage til Nørrebro

Jeg så dårlig til at huske hvem der har fået den, så jeg holder her og sender den ikke videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.