Sider


tirsdag den 15. juni 2010

Med bindebånd

Jeg har kigget på disse sko fra H&M et stykke tid, men jeg kunne godt se, at der hang en masse og gættede derfor på, at de nok ville komme på udsalg. Desuden er det ikke nogen, jeg har skulle bruge endnu, så ventede jeg med at købe dem - indtil nu, for nu er de selvfølgelig sat ned til 50kr, og sommeren er lige om hjørnet. Jeg synes, de ser en smule klodese ud, men kun en smule, og ellers passer de fint ind i hele det der tribalhalløj, jeg er så vild med... Det bedste er nu, at de er sååå rare at have på, jeg er overbevist om, at det bliver disse, jeg kommer til at trave Berlin tynd med. Lige nu sidder jeg og overvejer, hvilke farver bånd jeg kan putte i, når jeg er træt af det sorte. Jeg kunne godt finde på orange eller gule.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.