Sider


torsdag den 19. august 2010

I'm back!

Ja, så har jeg internet igen, og det kilder bare så meget i fingrene efter at få blogge! Jeg aner ikke helt, hvor jeg skal starte, men jeg har droppet at skrive alle de indlæg, jeg ville have skrevet, hvis jeg havde haft intetnet de sidste to uger, det bliver jo nok for kedeligt. Men der var venner og familie, lidt modeuge, og en lille smule kæreste. Jeg har egentlig ikke så mange billeder, for det er sgu lidt deprimerende at tage billeder til bloggen uden at kunne blogge. Generelt synes jeg det er hårdt ikke at kunne blogge, når det kilder i fingrene, men nu er jeg igang igen, så der kommer nok en masse indlæg.

Jeg kan jo lige fortælle om den lækre mad Solsikken og jeg fik i mandags, efter vi havde bestilt noget sjovt, som jeg laver et indlæg om senere. Vi spiste hos SuSu på Nørrebro. Shit, hvor var vi mætte vi gik derfra, det var rigtig lækkert. Der var både rispapirsruller, sticks og sushi, yum. Nå, nu vil jeg undersøge det store internet, ah det er godt at være tilbage!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.