Sider


mandag den 8. november 2010

Lidt boligsjov

Lige lidt boligsager (jeg har jo advaret jer) jeg er stødt på efter at have kigget lidt rundt. Panelgardinerne med birketræerne er fra Ikea og koster 179kr for dem begge. Jeg ved, at jeg ikke kommer til at skulle bruge panelgardiener, men jeg synes, de er så fine, så måske man kan bruge dem på en anden måde? Træbukken er også fra Ikea og kunne meget muligt blive en del af min kommende skrivebord. Jeg kan godt lige idéen om det helt enkle med to bukke og en plade over. De koster 75kr/styk. Bordet og stolen kunne godt ligne noget fra Kartell men er faktisk børnemøbler fra Ilva. Stolen som er i børnestørrelse koster 299kr men kan vist også få en voksenudgave til en højere pris. Jeg er ret vild med farven. Bordet måler 43 cm i højden og 51 i bredde og dybden og kunne være meget fint som et lille sofabord eller hjørnebord. Det koster 449kr. Jeg aldrig blive enig med mig selv, om jeg kan lide sådan noget gennemsigtigt plast eller ej. Sidst men ikke mindst er der de fine små vaser fra Ikea til 20kr/styk. De er enkle og en til en pris hvor alle kan  være med.

Billeder fra ikea.dk - ilva.dk

2 kommentarer:

  1. Prøv og se om du kan komme til at bruge panelgardinerne foran et vindue. I mit barndomshjem havde vi hvide gardiner med birketræer i stuen, der var sydvendt og det var fantastisk at sidde og se på dem, når de af og til var trukket for på en sommereftermiddag, så man kunne se tv. Vi taler søndagsfilm i sort/hvid fra den eneste danske kanal på den tid - DR;-).

    Nu overvejer jeg gardiner, men jeg har støvmideallergi og ville skulle vaske dem hele tiden.

    Mvh

    Liselotte

    SvarSlet
  2. Liselotte: Det lyder flot, men jeg tror bare ikke det bliver muligt. Jeg kan ellers godt se det for mig. Øv med allergien :(

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.