Sider


fredag den 23. december 2011

Et par udsalgsfavoritter

Uh der er godt nok begyndt at dukke nogle fine udsalgssager op. Jeg har samlet lidt læder, uld, silke, og "ponyskin" som jeg kunne overveje at kaste penge efter. Faktisk har jeg købt en af tingene :) Til gengæld købte jeg ingenting (til mig selv) i går, da var ude at købe alle julegaverne, der var ellers masser af fine ting på udsalg i H&M. 

I dag står den på køb af juletræ for mine forældre, pynt af juletræ, købe gave til kæresten, og så skal vi også til svigerfars fødselsdag i aften. Tillykke til ham :)  Kærestens gave havde jeg egentlig købt i går, det var et cover til hans samsung galaxy tab, men den dumme ekspedient fik overbevist mig om at købe en for stor en "nej den er ikke for stor, der er jo også noget rundt om", så da jeg kom hjem og kunne konstatere, at jeg havde jeg haft ret, blev jeg så sur, at jeg måtte fortælle det til kæresten. Der er jo heller ikke sjovt at give noget, man ved skal byttes. Nogen der har nogle ideer? Der skal ikke være dufte eller tøj og budgettet er et par hundrede kroner

Lædertaske fra Ameko set hos Asos til £50 (før 130) - Strik med angora fra H&M til 129kr (før 349) +evt 25% rabat med koden 9514 - Fin silkekjole fra Hype set hos ASOS til £45 (før 118). Leosko i ponyskin hos Topshop til £30 (før 65)


Billeder fra asos.com - hm.com - topshop.com

1 kommentar:

  1. Læser han blade? så kan du jo kigge på bladgave.dk
    eller du kan købe sådan et gavekort til en biograf tur, det koster vist 250 kr. Mener du kan få det i f.eks. brugsen eller fakta, men garanteret også på nettet!

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.