Sider


mandag den 9. januar 2012

Søndagsoutfit til 519,95kr

Åh ja så gik der lige endnu en weekend i lejligheden. Jeg synes dog, det ser lysere ud, der er ikke så længe til der skal væv op og så føles det næsten som vi er i mål, for at male lejligheden er det mindste af det hele. Pga. lejlighedsprojektet er gårdagens outfit noget misvisende, for jeg så kun ud som på billedet, da kæresten og jeg var oppe hos min søster og svoger og få aftensmad (vi fik både mad lørdag og søndag - luksus!) ellers var det arbejdstøj hele weekenden. Vi havde endda hvide malerheldragter og masker på noget af tiden. 

Strikken er ny og fra H&M den er bl.a. i angora og  dejlig blød. Mine jeans til 99kr er super gode, jeg overvejer lidt, om jeg skulle forsøge at opstøve endnu et par. De får heller ikke hvide skjolder, når man vasker dem  - det synes jeg ellers nogle gange kan være et problem. De må være nomineret i en eller anden kategori af årets køb - nok ikke "jeans & bukser" for jeg har kun købt to par i alt.

Dagens pris = 519,95kr [Strik (H&M) 141kr - Top (H&M) 49,95kr - Jeans (H&M) 99kr - Sko (Converse) 210kr - halskæde (DIY/etsy) 20kr - Armbånd arvet]


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.