Sider


torsdag den 26. februar 2009

Budget DIY: Skull t-shirt vs. 1.0

Så kom jeg i gang med mine DIY projekter. Målet er, at det skal være så billigt, at det ikke gør noget, hvis det bliver grimt, og det bare havner i en skuffe eller skranldespanden. Samtidig skal det også være nemt - igen så det ikke havner i en skuffe eller skraldespanden.




Første projekt er en t-shirt med udklippet dødningehoved bag på. Inspirationen stammer fra bloggen Childhood flames og det kan se det her.

Du skal bruge:
- 1 t-shirt
- 1 saks
- Noget at tegne med (jeg brugte et fravekridt)
- Evt en tegning af et dødningehoved. Det første brugte jeg selv men jeg tror det andet ville blive federe. Begge er bare lavet i paint.







Pris: 50 kr (for t-shirten)
Tidsforbrug: max 1 time.

Først vender du t-shirten på vrangen, derefter tegner du dødningehovedet på ryggen.




Og så er det bare om at klippe.



Jeg er ikke helt tilfreds - det hele skulle være rykket lidt op, men det er jo ikke dyrere, end jeg kan lave en ny. Jeg tror også, samme koncept kan bruges med en sommerfugl, så skal man bare have en farverig top under.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.