Sider


søndag den 15. februar 2009

Frynsesko

I morgen skal jeg i Kvickly og se på disse frynsesko/støvler. De ser ikke helt gode ud, men jeg bliver nødt til lige at de dem i virkeligheden. Det er selvfølgelig ikke ægte ruskind, men de koster også kun 200 kr. Jeg skal nok skrive, om de er noget værd i morgen.

fra kvickly.dk

Desuden havde de også nogle semitransparente skoæsker to stk for 40 kr og nogle farvede strømpebukser, som jeg også lige skal have et kig på.

En smule dyrere alternativer til kvicklys kunne være disse fra topshop:


topshop.com



De koster ca 300 kr med porto og så er de i læder. Man kan også få dem med nitter øverst, men det så lidt mærkelidt ud.


Hvis man er i gang med en bestilling fra forever21.com kunne man tage disse med i kurven:


forever21.com

De er i fake ruskind og koster ca 25 $, desværre er portoen dyr, og man kan forvente, at der kommer moms og håndteringsgebyr oveni.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.