Sider


lørdag den 14. februar 2009

Ønsker: Missselfridge.com

Miss Selfridge har i lidt tid sendt til Danmark, hvilket betyder endnu en netshop som jeg liiige skal kigge forbi. Jeg har ikke købt noget derfra endnu, men her er et par potentielle køb:

Den LBD er super rå, og den taler så meget til min indre rockstjerne, desværre ved jeg ikke lige, hvornår jeg skal bruge den (det er desværre ikke læder, og jeg tror heller ikke det ligner i virkeligheden).



Denne cardigan ser så dejlig luftig ud, og jeg tror, den er perfekt til sommeraftener lige inden solen går ned, og det bliver lidt køligere, eller hvis man har været så uheldig at få røde skuldre. Åh bare det snart var sommer...




Jeg har stadig ikke vænnet mig helt til animal print selvom det snart har været her et stykke tid, men denne paraply ville hjælpe på regnvejret i mere én forstand.



Må... ikke... købe... sorte... clutches... uden... hank... til... håndleddet... Men den er bare så min - øh fin, og så i læder og til kun 18 £ og både med nitter, quilt og frynser. Hvis der dukker penge op, står den højt på listen!





Endnu en trend jeg ikke helt er med på lys denim. Jeg tror egentlig heller ikke, at jeg ville købe denne, men jeg synes den er cool.


$

Et sart rosa blonde tørklæde kan man jo altid bruge. Jeg tror det kunne være fint til jeans og en hvid tank. Ja det look er brugt tusind gange før, og det er fordi det fungere så godt.





Disse er desværre ikke i ægte ruskind, men de er nedsatte og ret fede.




Jeg mangler farver og det her tørklæde har bestemt farve




Jeg elsker armbånd og gerne mange på én gang, de minder mig og sommer. Åh hvor jeg bare savner sommer...




Alle billeder er fra missselfridge.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.