Sider


mandag den 9. februar 2009

Seneste køb

Jeg må ikke bruge for mange penge de næste par måneder pga. jul, nytår, udsalg og min nye mobil. Men nogle penge kan jeg altså godt tillade mig at bruge.

Jeg har noget meget fladt tyndt og kedeligt hår. Nu har jeg bestilt tid til frisøren, så det kan blive lidt kortere og ikke tynge så meget, og så har jeg bestilt denne fra strawberrynet.com:


fra strawberrynet.com

Det er Healthy sexy hair's Soy smoothie bodyfying lotion. Med den håber jeg at mit hår kan fylde lidt mere. Jeg skal nok anmelde den, når den kommer. Jeg bruger deres Healthy sexy hair soy milk shampoo, og den er jeg virkelig glad for, så jeg håber ikke jeg bliver skuffet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.