Sider


torsdag den 5. februar 2009

Torsdags Top Tre #1

I dag er det torsdag så det er tids til første uges Torsdags Top Tre. Alt kan stort set komme på top tre eftersom det er de tre ting/begivenheder/personer/steder osv, jeg har tænkt mest på i ugen (eftersom min kæreste ville ligge på top tre hver uge, gælder han ikke). Nå men ugens top tre:



  • At få en blog - Det er egentlig noget jeg har tænkt på i lang tid men i denne uge fik jeg endelig taget mig sammen


  • Min DIY halskæde - siden jeg så halskæden har jeg ikke kunne få den ud af hovedet og jeg har brugt meget tid på at lave den





  • Silkesommerkjoler fra ZARA - Jeg har desværre ikke nogle billeder eller kjoler for den sags skyld, men jeg ville ønske, jeg havde. Jeg må vist snart i nærheden af dem igen, så kan jeg også få taget nogle billeder.


Hvad er din Torsdags Top Tre ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.