Sider


torsdag den 5. februar 2009

Kunst- og fotobøger

Jeg er ret vild med kunst/fotobøger. Da jeg var lille, kunne jeg bruge timer på at kigge en bog med Monets malerier, som mine forældre havde (manden har jo malet andet end åkander). Det er også en god måde at få kunst, som man ikke har råd til. Jeg er ret vild med Cathrine Raben Davidsens malerier, men jeg har selvfølgelig ikke råd til at have dem hængende på mine vægge. Til jul fik jeg hendes bog White ink af min kæreste, så nu kan jeg kigge på dem, når jeg vil.





Fra shop.horsenskunstmuseum.dk




Efter jeg har set Tim Walkers skønne billeder i blade og blogs, er jeg ret overbevist om, at jeg er nødt til eje hans fotobog Pictures




Fra amazon.co.uk


Desværre er sådan en bog ikke ligefrem gratis, så der går nok lidt før jeg hapser den. Det billigste sted, jeg har fundet den, er på amazon, der vil den koste 500-600 kr inkl fragt. Man kan købe bl.a. Cathrine Raben Davidsens bog på Horsens Kunstmuseum til 225 kr, det er lidt mere til at betale.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.