Sider


mandag den 30. marts 2009

Bagsiden af bagsiden

Dette problem opstår sikkert sjældent ved det dyre tøj, men i de prisklasser, som jeg befinder mig i, sker det desværre ofte. Tøjet ser vanvittig cool ud - på forsiden. På bagsiden er det en hel anden ting. Det nyeste eksempel for mig er denne fine bondagekjole, som jeg var parat til at købe, indtil jeg så billedet af den bagfra.

fra asos.com

Sikke en skuffelse! Hvorfor kunne de ikke lige have lavet de striber bagpå også? Så havde den været perfekt. Det giver jo ingen mening. Det samme gælder ofte ved pailletter, hvor der kun er pailletter på forsiden. Jeg er klar over at de ville være blevet dyrere med pailletter på bagsiden også, men jeg havde nok også været parat til at betale 360kr i stedet for 180kr, hvis den havde været gennemført. Nogle gange er det bare et tryk, der bare stopper brat, i stedet for lige at trykke begge sider vælger de bare en hvid ryg, så kan det være lige meget.

Kjolen koster forresten 30£ hvis nogen er interesseret.

3 kommentarer:

  1. Ha! Jeg kunne ikke være mere enig! Jeg skrev faktisk selv engang et indlæg om det: http://modedullen.blogspot.com/2008/10/modens-bagside.html

    Det er fanme for ringe!

    mvh
    Mette

    SvarSlet
  2. Ja det er! Og der var det også Asos, kan jeg læse. Det er trist, for egentlig skal der ikke så meget til, så var begge kjoler fine. I det mindste viser de også bagsiden ellers er der sikkert mange der var blevet skuffede.

    - Vibeke

    SvarSlet
  3. Argh hvor jeg bare hader sådan noget illutionsmode. man tror det er fedt - men NÆH! det er ikke til andet end at rulle øjne ad.
    //S

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.