Sider


onsdag den 11. marts 2009

DIY pailletter

Åh ja, så blev jeg rask. Jeg havde en hård dag i går med feber og opkast, men i dag er jeg helt frisk og super klar på at få gjort en masse.
Jeg er gået i gang med et hygge DIY-projekt. Jeg købte forleden nogle sorte pailletter, og de kom i går med posten.


De er rigtig fine, og jeg har lyst til at sætte dem på alting. Det har jeg dog ikke gjort, men jeg er gået i gang med at sy nogle på en gammel cardigen fra H&M. Jeg har tænk mig, at der skal være 4-5 rækker, men jeg laver én række hele vejen rundt ad gangen, så kan jeg bruge den imens. Det kommer nok til at tage lidt tid, men det er hyggeligt at lave mens man ser tv.




En anden ting jeg kan finde på er at lime dem fast på en hvid eller sort t-shirt. Det er noget nemmere men holder ikke helt så godt. Jeg ved endnu ikke, hvilken form pailletter skal have, men hvis der er nogen der har en idé, må de lige råbe højt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.