Sider


tirsdag den 17. marts 2009

Jeg har fået en kjole på hjernen...

... ligesom når man får en sang på hjernen. Og ligesom de sange jeg plejer at få, er det en meget enkel kjole. Det er denne hvide Tulip hem vest fra Topshop, og så koster den kun 16£ (ca 170kr inkl fragt) eller 199kr i butikken.

fra topshop.com

Det eneste er, at den er lidt gennemsigtig, men jeg tror også den kunne være fed med en tætsiddende sort tank indenunder. Jeg kommer også til at købe den, men jeg venter, til jeg skal til London. Jeg er nemlig i gang med et lillle shoppestop. Det er en af de ting hvor jeg godt kunne på at købe i flere farver, den er også fin i sort og koral. Der kommer nok et indlæg om, de mange måder jeg vil style den på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.