Sider


lørdag den 14. marts 2009

Lyse ballerinaer

Selvom jeg endnu ikke kan præstere at lave en en hel musthaveliste, har jeg fundet ud af, at jeg skal have en par lyse ballerina. De skal bruges til alt: lette sommerkjoler, denim, læderjakker og alt det andet. Egentlig ville jeg gerne have et af disse par fra frenchsole, men det er uden for min prisklasse.

fra frenchsole.com

Alle seks er fra French Sole og koster 1: 85£ - 2: 70£ - 3: 85£ - 4: 85£ - 5: 95£ - 6: 95£.

Jeg er gået på jagt efter alternativer, men det går lidt sløjt. Så hvis der er nogle der kender til nogle ballerinaer til max 300 kr må de endelige sige til. Her er hvad jeg har fundet. Jeg har forresten kig på nogle fra Deichmann i læder til 200kr, men har ikkke noget billede.


fra 1 H&M - 2 dorothyperkins.com - 3 missselfridge - 4,5 asos.com - 6,7,8 bianco.com


1: H&M, 98kr - 2: Dorothy Perkins 15£ - 3: MissSelfridge 20£ - 4: Asos, 19,75£ - 5: Asos 19,75£ - 6+7+8: Bianco, 300kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.