Sider


fredag den 3. april 2009

Ønskeliste for forår/sommer

Nu er foråret jo egentlig i gang, og derfor burde jeg egentlig allerede have en ønskeliste over de ting jeg godt kunne tænke mig. Jeg er egentlig ikke så vild med ordet musthave, men det dækker nok over det samme. Det gik så lige op for mig, at jeg ubevidst har lavet en liste som bloggen har tydeliggjort for mig. Så nu har jeg to lister, den jeg har lavet ubevist og så den gennemtænkte, den gennem tænkte kommer senere.

Den ubevidste

billeder fra hm.com, cchobby.dk, topshop.com og missselfridge.com

- Hvid tulip hem vest fra Topshop (ja I kender den vel nu) - den er så købt sammen med en den sorte version

- Et par lyse ballerinaer - også købt i en mintgrøn udgave fra Primark.

- Chunky/mange sølvhalskæder - DIY-projekt materialerne er indkøbt.

- Bodychain - samme som ovenstånde.

- Animalprint - her har jeg jo også lige lige købt leopardballerinaer, men et lille tørklæde kunne også være fint.

- Nittesandaler - ja de er også købt nu, hvor jeg egentlig effiktiv...

- Deminshorts - et DIY-projekt, som jeg er gået i gang med, men der er lidt vej endnu.

- Striber - bl.a bikinien fra H&M, som generelt har mange gode stribede ting synes jeg.

- Lys forårsjakke - den er lidt akut nu, men jeg håber jeg finder en i weekenden, måske skal den være i denim?

- Pailletter - og massser af dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.