Sider


lørdag den 11. april 2009

Pang på øjnene og mineral makeup

Hvis du ligesom mig er lidt kedelig, hvad makeup angår, men godt kunne tænke dig at bruge lidt mere farve på øjnene, vil jeg gerne anbefale theshespace.com. Her kan man få mineral makeup og særligt mineral øjenskygger i alle mulige farver. Det bedste er, at forsendelsen er billig (starter ved 2$) og man kan få prøver til kun 50 cents stykket. Prøverne kommer i zipbags, og der er mere end rigeligt, hvis man kun skal bruge det til sjældne lejligheder.

Lige nu er der udsalg, så man kan få en krukke/bøtte på 3 gram for 3$ (normal pris er 4$). Så er jo også råd til at købe et par stykker i fuld størrelse. Hvis jeg skal sige en negativ ting, er det, at leveringstiden er meget meget langsom, så det skal man være forberedt på.

Når vi nu er ved mineral makeup, så vil jeg da også gerne anbefale everydayminerals.com , som jeg er ret glad for. Specielt deres mineralfoundation og ikke mindst deres pearl pick me up, som jeg bruger som highlighter. De har et gratis prøvekit, hvor man får tre foundations, en blush og en concealer (hvor pearl pick me up også hører med), man skal dog betale for portoen, som er i omegnen 4,50$. Prøverne kommer i krukker og der er til mange gange. Desuden har de et brugerforum, hvor der er masser hjælp at hente hvis man har spørgsmål. Sidst men ikke mindst har de ofte speciels, hvor der enten er rabat, eller også får man gaver med. Den eneste ulempe ved everdayminrals er at de er fra USA, og dermed kan man risikere moms (told), hvis man bestiller for mere end 80kr.

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker theshespace! Det er de mest holdbare øjenskygger jeg har (og jeg har mange... Nam!)

    SvarSlet
  2. Ja, de er meget lækre. jeg har mange prøver, da jeg ikke bruger så meget øjenskygge, men gerne vil prøve noget forskelligt.

    - Vibeke

    SvarSlet
  3. (kan se det er en gammel indlæg *ss*)
    - men hvad med told fra theshespace? Er det ikke også fra USa eller?

    SvarSlet
  4. Signe, jeg plejer bare at købe for under 80kr (ca $13 for tiden). Og så skal du kun betale told hvis du køber 1000 og et eller andet, men moms(25%) og gebyr (155kr) til post dk starter ved 80kr. Og så tror jeg forresten at firmaet er i gang med en stor udskiftning, men jeg har ikke fulgt så godt med.

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.