Sider


torsdag den 7. maj 2009

Hej folkens

Jeg er lige et smut i København og kan derfor ikke skrive (mine forældres computer er sååå langsom, det mit liv altså for kort til). Nå, men i dag har jeg været på en seks timers shoppetur (av mine fødder), så jeg har fået kigget i alle butikkerne. Til gengæld har jeg kun brugt 30kr og de blev kastet efter en halskæde med Eiffeltårnet i "guld og diamanter" til 15kr og nogle træarmbånd også til 15kr begge fra Gina Tricot. Forleden fik jeg også købt et chunky armbånd i H&M plus den stribede top fra H&M til 40kr (som lige gør mig 10kg større, så den skal tilbage) - billeder kommer, når jeg kommer hjem til Århus.

Nu vil jeg gøre mig klar til at tage i torsdagsbar hos nogle pædagogstuderende :)

God weekend allesammen.

2 kommentarer:

  1. Den stribede top fra H&M skulle vel aldrig være den der oversize laban, som har være flashet på et par blogs?

    Hvis ja, så ville jeg meget gerne købe den fra dig, istedet for du leverer den tilbage. Hvilken størrelse er den? :)

    maria.wadfalk@gmail.com

    SvarSlet
  2. Hej Maria. Det er en large, og du sender bare en mail, hvis du er interesseret :)

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.