Sider


mandag den 11. maj 2009

Seneste køb

Åh, jeg er ved at komme mig over min miniferie. Jeg har stadig tømmermænd (eller er jeg blevet syg?). Nå, men lige et par billeder af de seneste køb.

Det første er et trøstekøb, fordi jeg låste mig ude i tirsdags. Kæresten måtte køre 45min hver vej for at låse mig ind. Jeg føler mig stadig dum... Men de 45 min blev brugt i den lokale H&M, hvor jeg fandt dette ckunky arnbånd til 39,75kr, jeg blev ret vild med.





De to andre køb er fra min shoppetur i torsdags. Tænk at have shoppet i seks timer og så kun komme hjem med for 30kr. Det blev denne halskæde med Eiffeltårnet, lidt grim men også fed. Den er fra Gina Tricot og kostede 15kr på udsalg (den havde kostet 199kr før!).





Det andet jeg kom hjem med var også fra Gina Tricot til 15 kr. Det var disse tre træ armbånd. Meget fint med en billig shoppeture når nu jeg har brugt så mange penge på øl o.ling. ...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.