Sider


tirsdag den 16. juni 2009

Festivalkjole

Jeg er overbevist om, at denne kjole kunne være perfekt til festival (for mit vedkommende roskilde). For det første er kjoler ikke en dum ting på festivaller, de fylder lidt og er nemmere, når man skal tisse. Denne kjole er fra H&M og koster 129kr, så den så billig, at det er okay, hvis den ikke overlever. Det tror jeg nu den gør.

Desværre har jeg ikke set den i butikken, og siden jeg holder shoppepause, bliver den nok ikke min. Det er for resten typisk, jeg har nemlig stadig et gavekort til H&M fra min fødselsdag, men jeg kan ikke finde noget i butikkerne, tilgengæld er der masser online, men det kan jeg jo ikke bruge til noget (altså, det er stadig super fedt at have penge, man kun kan shoppe for).


billede fra shop.hm.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.