Sider


onsdag den 8. juli 2009

Seneste køb: For 40kr H & M

Ja, for 40kr kan man jo ikke engang få et modemagasin mere, men man kan få en one shoulder kjole (30kr) og en halskæde (10kr). Jeg har kigget på begge dele før, men det er ikke været noget jeg stod og manglede. Ikke fordi de før var dyre, kjolen kostede oprindeligt 79,75kr og halskæden 39,95kr, men til 40kr i alt kunne jeg ikke holde mig væk. Jeg glæder mig allerede til tage den nye lille sorte i brug, jeg mangler bare en anledning.



Halskæden er lige mig, og så er det med rart med en kort version. Jeg kunne egentlig godt tænke mig halskæden som et rigtig smykke og ikke kun i "plastik"udgaven.

2 kommentarer:

  1. Haha, wow, det var sku billigt.
    Gode køb!

    X Michelle

    SvarSlet
  2. Hehe, ja det synes jeg også!

    - Vibeke

    SvarSlet

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.