Sider


lørdag den 8. august 2009

Efterårssko

Jeg har super travlt for tiden, og derfor bliver der hverken blogget eller fundet inspiration i disse dage, men jeg kunne ikke helt holde mig væk fra Topshop's hjemmeside, hvor jeg faldt pladask for disse sko til 55£. Jeg kunne godt tænke mig nogle sko til efteråret udover mine elskede laksko. Jeg må desværre nok stå over denne gang, men de er godt nok fine. Der var selvfølgelig masser af andre ting, jeg også gerne vil skrive om, men det bliver efter den 12. Nå, jeg må videre.


fra topshop.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.