Sider


lørdag den 15. august 2009

Lys i mørket

billede fra topshop.com


Jeg har skrevet om det før, men jeg tror virkelig på sort her til efteråret og vinteren, jeg kommer ihvertfald til at bo i alt mit sorte tøj. Når det er sagt, så kan det være meget rart med noget til at bryde alt de sorte med. Jeg tror pudder og hvid, nok bliver det, jeg selv mest vil hælde til, men nu faldt jeg lige over denne smukke silketop fra Topshop, så nu er jeg helt sulten efter akvarel/vandfarvelignede toppe. At den er i silke, gør bestemt ikke toppen mindre delikat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.