Sider


søndag den 20. september 2009

Skind, overkneestøvler og dyreprint i Føtex

Nogle gange kan man måle, om en tendens er blevet en kommerciel succes på, om det kan fåes i supermarkedet. I denne uge (den næste altså) kan man i Føtex både få overkneesstøvler, skindbukser (og jakke og kjole) og diverse ting i animalprint. Nogle gange er de bare lidt for lansomme, men denne gang er der da stadig noget i dem.
Som I kan se går skindbukserne til 399,95 - det samme gør kjolen og jakken. Overkneesstøvlerne skrev jeg om forleden.




Der er var også Sex and the City filmen til 44,95 - jeg har stadig ikke set den, men jeg har heller ikke været den helt vilde SATC fan (ikke at jeg synes serien er dårlig)


Der er også ruskindshandsker til en halvtreller, sådan et par i sort, grå eller rosa/pudder/whatever ville ikke være helt dumt.



Ja, også er der massser af dyreprint, der var faktisk en hel dobbeltside med det. Ballerinaerne nede i venstre hjørne koster kun 40kr om tirsdagen eller 70kr.

Billeder fra foetex.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.