Sider


onsdag den 9. september 2009

Sølvnegle!


I går fik jeg købt mig en sølvneglelak hos Tiger. I dag har jeg prøvet den, og jeg er ret begejstret. Ihvertfald for farven, for jeg ved ikke, hvad jeg skal forvente ang holdbarhed for en neglelak til 10kr, men den fik noget overlak, og så må vi se, hvor lang tid den holder. Det var lidt svært at tage et godt billede, og mine negle har vist aldrig været min stærke side, men jeg er ret glad for resultatet. Den ville nok være endnu federe med et ekstra lag, men den dækker faktisk ret godt, og jeg er doven. Det bliver helt sikkert farven for mig her til vinter (sammen med sort og mørkelilla)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

BILLEDER/PICTURES

Medmindre andet er angivet tilhører billederne på denne blog mig. Billeder jeg ikke selv har taget bliver krediteret i relevante indlæg. Har jeg lånt et billede fra dig, som du ikke vil have jeg bruger, så send en mail. Hvis du låner billeder fra denne blog, så vær venlig at krediter

Unless else is stated the pictures belong to me. The pictures that do not belong to me will be credited in the relevant post . If you do not want me to use a picture that belongs to you, please send a email. If you borrow pictures from this blog, please credit.